Воскресенье, 19.05.2024, 16:11 Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход |
|||||||||||||||
Перевальская ООШ І-ІІІ ст. №3 Перевальского районного совета | |||||||||||||||
|
Одаренные детиПеревальська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 3 Перевальської районної ради Луганської області
Програма"Обдарована молодь"
м. Перевальськ 2012-2016 роки І. Актуальність програми «Обдарована молодь» Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З’явилася нагальна потреба суспільства у діяльних, обдарованих, інтелектуально, творчо і духовно розвинених громадян. Здібні, талановиті люди в будь-якому суспільстві є його «локомотивом». Саме їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються всі. Обдарована людина може дати державі, суспільству, людству в цілому значно більше, ніж людина з посередніми здібностями, Тому перед суспільством і школою завжди стояла і продовжує стояти проблема навчання і виховання обдарованих дітей. На зміну старій уніфікованій школі, зорієнтованій переважно на середнього учня, приходить нова система альтернативної освіти, спрямована на ефективний розвиток обдарованих дітей. Тож, питання організації навчально-виховної роботи з обдарованими учнями й створення оптимальних умов для їхньої самореалізації, розкриття творчого потенціалу стають одними з приорітетних завдань у сучасній школі. Це, у свою чергу, призвело до істотного посилення інтересу до фундаментальних наукових розробок, до практико-орієнтованих досліджень, їхньої апробації, втілення й розробки методів пошуку, навчання й розвитку обдарованих дітей. У сучасній соціокультурній ситуації, яка характеризується стрімкими змінами в різних сферах життя суспільства – політичній, економічній, науковій, культурно-мистецькій, поряд із освіченою та фаховою компетентністю особливого значення набувають уміння людини самостійно та нестандартно мислити, висувати оригінальні ідеї та прогнозувати, виявляти творчий підхід у будь-якій діяльності. Вивчення психологічних механізмів різних типів обдарованості, пошук талановитих дітей та молоді, створення сприятливих умов для їх розвитку є однією з актуальних проблем сучасної школи. ІІ. Мета та завдання програми «Обдарована молодь» 1. Виявлення обдарованих дітей. Завдання: Ø знайомство педагогів з науковими данними про психологічні особливості та методичні прийоми роботы з обдарованими дітьми; Ø навчання через методичну діяльність, педради, самоосвіту; Ø накопичення бібліотечного фонду з данного питання; Ø знайомство педагогів з прийомами ціленаправленого педагогичного спостереження, діагностики; Ø проведення різноманітних позакласних конкурсів, інтелектуальних ігор. 2. Створення умов для оптимального розвитку обдарованих дітей, Завдання: Ø відбір серед різних систем навчання тих методів та прийомів, які сприяють розвитку самостійності мислення, ініціативності та творчості; Ø надання змоги удосконалення здібностей у взаємній діяльності з однолітками, науковим керівником через самостійну роботу; Ø розвиток особистості обдарованих учнів; Ø розвиток навчальної діяльності, творчої самостійності, комунікаційних, рефлексивних умінь. 3. Педагогічні задачі: Ø здійснення індивідуалізації навчання; Ø виявлення та розвиток обдарованих та здібних учнів; Ø стимулювання творчого самовдосконалення дітей, створення атмосфери максимально комфортних умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного, фізичного розвитку учнів; Ø підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових, спеціальних, фахових дисциплін; Ø розробка та впровадження у навчально-виховний процес сучасних прийомів та методів навчання, інноваційних технологій.
|
||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 Сделать бесплатный сайт с uCoz |