Воскресенье, 19.05.2024, 16:11
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Перевальская ООШ І-ІІІ ст. №3 Перевальского районного совета

Меню сайта
Калькулятор
Форма входа
Инф-ия для родитей
Согласно положения о сотрудничестве, обеспечения взаимодействия между сотрудниками криминальной милиции по делам детей и педагогической, ученической, а также, родительской общественностью доводится следующая информация: 1. Калюжна-Гвоздова Ольга Олександрівна - начальник сектору кримінальної міліції у справах дітей Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області, тел. 099-2358844. 2. Адреса Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області: м.Перевальськ, пров.Козакова, 1. 3. Електронні адреси: - Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області - perevalsk.rovd@mail.ru - ВКМСД ГУМВСУ в Луганській області - vkmsdlugansk@ukr.net - УКМСД МВС України - ditypolice@mvs.gov.ua
Поиск
Наши координаты
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Одаренные дети

Перевальська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 3

Перевальської районної ради Луганської області

 

Програма 

"Обдарована молодь"

 

 

м. Перевальськ

2012-2016 роки

І. Актуальність програми «Обдарована молодь»

    Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З’явилася нагальна потреба суспільства у діяльних, обдарованих, інтелектуально, творчо і духовно розвинених громадян. Здібні, талановиті люди в будь-якому суспільстві є його «локомотивом». Саме їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються всі. Обдарована людина може дати державі, суспільству, людству в цілому значно більше, ніж людина з посередніми здібностями, Тому перед суспільством і школою завжди стояла і продовжує стояти проблема навчання і виховання обдарованих дітей.

             На зміну старій уніфікованій школі, зорієнтованій переважно на середнього учня, приходить нова система альтернативної освіти, спрямована на ефективний розвиток обдарованих дітей. Тож, питання організації навчально-виховної роботи з обдарованими учнями й створення оптимальних умов для їхньої самореалізації, розкриття творчого потенціалу стають одними з приорітетних завдань у сучасній школі. Це, у свою чергу, призвело до істотного посилення інтересу до фундаментальних наукових розробок, до практико-орієнтованих досліджень, їхньої апробації, втілення й розробки методів пошуку, навчання й розвитку обдарованих дітей.

           У сучасній соціокультурній ситуації, яка характеризується стрімкими змінами в різних сферах життя суспільства – політичній, економічній, науковій, культурно-мистецькій, поряд із освіченою та фаховою компетентністю особливого значення набувають уміння людини самостійно та нестандартно мислити, висувати оригінальні ідеї та прогнозувати, виявляти творчий підхід у будь-якій діяльності. Вивчення психологічних механізмів різних типів обдарованості, пошук талановитих дітей та молоді, створення сприятливих умов для їх розвитку є однією з актуальних проблем сучасної школи.

ІІ. Мета та завдання програми «Обдарована молодь»

1.  Виявлення обдарованих дітей.

Завдання:

Ø                      знайомство педагогів з науковими данними про психологічні особливості та методичні прийоми роботы з обдарованими дітьми;

Ø                      навчання        через        методичну        діяльність,        педради, самоосвіту;

Ø                      накопичення бібліотечного фонду з данного питання;

Ø                      знайомство педагогів з прийомами ціленаправленого педагогичного спостереження, діагностики;

Ø                      проведення різноманітних   позакласних        конкурсів, інтелектуальних ігор.

 

2.  Створення умов для оптимального розвитку обдарованих дітей,
ч
ия обдарваність ще непроявилася, а також просто здібних дітей, по відношенню до яких є серйозна надія на якіснийй стрибок у розвитку їхніх здібностей.

Завдання:

Ø                         відбір серед різних систем навчання тих методів та прийомів, які сприяють розвитку самостійності мислення, ініціативності та творчості;

Ø                         надання змоги удосконалення здібностей у взаємній діяльності з однолітками, науковим керівником через самостійну роботу;

Ø                         розвиток особистості обдарованих учнів;

Ø                         розвиток навчальної діяльності, творчої самостійності, комунікаційних, рефлексивних умінь. 

        3.   Педагогічні задачі:

Ø     здійснення індивідуалізації навчання;

Ø     виявлення  та  розвиток  обдарованих  та  здібних  учнів;

Ø     стимулювання  творчого  самовдосконалення  дітей,  створення  атмосфери  максимально  комфортних  умов  для  інтелектуального,  духовного,  морального,  естетичного,  фізичного  розвитку  учнів;

Ø     підвищення  інтересу  до  поглибленого  вивчення  базових,  спеціальних,  фахових  дисциплін;

Ø     розробка  та  впровадження  у  навчально-виховний  процес  сучасних  прийомів  та  методів  навчання,  інноваційних  технологій.