Воскресенье, 19.05.2024, 18:12
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Перевальская ООШ І-ІІІ ст. №3 Перевальского районного совета

Меню сайта
Калькулятор
Форма входа
Инф-ия для родитей
Согласно положения о сотрудничестве, обеспечения взаимодействия между сотрудниками криминальной милиции по делам детей и педагогической, ученической, а также, родительской общественностью доводится следующая информация: 1. Калюжна-Гвоздова Ольга Олександрівна - начальник сектору кримінальної міліції у справах дітей Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області, тел. 099-2358844. 2. Адреса Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області: м.Перевальськ, пров.Козакова, 1. 3. Електронні адреси: - Перевальського РВ ГУМВС України в Луганській області - perevalsk.rovd@mail.ru - ВКМСД ГУМВСУ в Луганській області - vkmsdlugansk@ukr.net - УКМСД МВС України - ditypolice@mvs.gov.ua
Поиск
Наши координаты
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Основні вимоги до організації уроків

Вимоги до уроку поділяються на дидактичні, виховні, психологічні та гігієнічні.

 

1. ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО УРОКУ

·        Чітке визначення освітньої мети уроку як вияву його освітньої функції (які знання та вміння вчитель повинен дати на цьому уроці).

·        Освітня мета має відповідати освітній функції уроку.                 

·        Здійснення в своїй системі уроків дидактичних принципів навчання.

·        Обирання найраціональніших методів і прийомів, а також засобів для досягнення визначеної мети уроку.

·        Застосування внутрішніх і міжпредметних зв’язків.

 

2. ВИХОВНІ ВИМОГИ ДО УРОКУ

·        Постановка виховної мети уроку і відповідного завдання з виховання (всього класу або окремих учнів) у розумовому, моральному, трудовому, громадянському напрямах.

·        Врахування індивідуальних особливостей учня, зокрема рівня інтелектуального розвитку, мотивації ставлення до навчання, дії стимуляційних методів.

 

3. ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО УРОКУ

·        Організація та здійснення сприймання, усвідомлення, запам’ятовування та осмислення навчальної інформації.

·        Розвиток довільної та післядовільної уваги учнів, її концентрація на найскладніших і найвідповідальніших заняттях (поняттях, правилах, законах).

·        Застосування мнемонічних прийомів (механічного і смислового) запам’ятовування занять, тренування вмінь на уроці, а також під час виконання домашніх завдань.

·        Розумове виховання та самовиховання особистості в процесі навчання.

·        Доброзичлива атмосфера спілкування, комфортні комунікативні умови.

 

4. ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УРОКУ

·        Забезпечення чергування методів і прийомів під час уроку, з тим щоб не допускати втоми, розумового перевантаження.

·        Дотримання режиму гігієни, аерації повітря в класі.

·        Стеження за станом здоров’я учнів, правильної осанки під час письма.

·        Проведення фізхвилин, вправ для зняття зорової, рухливої напруги.